Asociatia Tourmount Campulung Muscel

Cupa Hard Enduro Campulung 2021

CUPA HARD ENDURO
-
Campulung Muscel 2021
28-29 August 2021
Zona Bughita

Regulament Cupa Hard Enduro Campulung Muscel 2021

Director concurs, Track manager: Tony Olaru
Comitet organizare:, Radu Cotescu, Emanuel Ioradan, Robert Olaru, Madalin Chelcea, Radu Paslaru, Gabriel Manole

IMPORTANT

Din cauza COVID-19, concurentii care pana inclusiv in ziua inceperii competitiei (Sambata, 28 august 2021) nu au implinit 18 ani nu vor putea fi inscrisi in competitie fara acordul de participare la competitie dat de catre ambii parinti. Acesta se face printr-o adeverinta in scris care sa contina acordul dat cunoscand regulile de respectat in cazul transmiterii COVID-19, numele si semnatura acestora.
A nu se confunda cu cu acordul de participare la competitie dat in fata notarului

CONSIDERATII GENERALE

• HARD ENDURO CAMPULUNG MUSCEL este o competitie de profil inscrisa Calendarul concursurilor si evenimentelor Hard Enduro din Romania al FRM cadrul pentru anul 2021 avand statut de Cupa Regionala;
• HARD ENDURO CAMPULUNG MUSCEL este o competitie de tip OPEN, deschisa oricarui concurent.
Toti participantii si toate persoanele implicate in orice fel in organizarea si desfasurarea concursului HARD ENDURO CAMPULUNG MUSCEL 2021 sunt obligati/obligate sa cunoasca si sa respecte prevederile prezentului regulament.
Organizatorul poate refuza inscrierea in competitie sau poate elimina in timpul competitiei orice concurent care:
• nu respecta prezentul regulament;
• are o atitudine agresiva si/sau nesportiva;
• perturba desfasurarea competitiei;
• creeaza o atmosfera neplacuta si/sau tensionata.
Necunoasterea acestui regulament nu exonereaza pe nimeni de raspundere si de eventualele consecinte. In caz de eliminare din concurs taxa de inscriere nu se returneaza. In caz de neprezentare la concurs taxa de inscriere nu se returneaza. In caz de abandon de orice fel taxa de inscriere nu se returneaza.

CONCURS SI ORGANIZARE

• Organizator: Asociatia Club Sportiv Tourmount Campulung Muscel, Sub egida: FRM – Federatia Romana de Motociclism
• Denumire concurs: HARD ENDURO CAMPULUNG MUSCEL
• Perioada: 28-29 August 2021
• Locatie concurs: Sectetariat, Inscrieri, tabara de baza – Pensiunea Casa Bella, Bughea de sus
• Prolog si start concurs: Poligonul “Valerica Milea”, Bughea de Jos
• Sosire cursa (Finish compeitie) - Pensiunea Casa Bella, Bughea de sus.
• Website: www.tourmount.ro
• Director Concurs: Olaru Anton (Tony) telefon: 0721925833
La secretariatul concursului vor avea loc toate evenimentele legate de organizarea si desfasurarea concursului (inscrieri, sedinte tehnice, afisarea rezultatelor, depunerea si solutionarea contestatiilor, festivitatea de premiere etc).

PROGRAMUL COMPETITIEI
Sambata 28 August – ZIUA 1 –
PROLOG (cursa cu premiere separata)

• 11:00 – 14.30 inscriere participanti in locatia taberei de baza (Pensiunea Casa Bella, Bughea de sus);
• 14.45 – sedinta tehnica cu concurentii in locatia taberei de baza;
• 15.00 – plecare in coloan organizata spre start prolog;
• 15.00 -16.00 – start prolog;
• 20.00 - afisarea timpilor parcurgerii prologului si al clasamentului + premierea.

Duminica 29 August – ZIUA 2 –
TRASEU (aproximativ 70 km clasa C, 85 km clasele A si B)

• 08:00 – 09.00 inscrierea celor veniti doar pentru ziua 2, la secretariatul concursului;
• 09.15 – sedinta tehnica cu concurentii in locatia taberei de baza;
• 09.30 – plecare incolonata spre start (Poligon Valerica Milea);
• 10.00 – Start primul concurent;
• 18.00 - Afisare rezultate, festivitate de premiere (La tabara de baza, Pensiunea Casa Bella, Bughea de sus)

REGULAMENT PROLOG

1. Prologul din ziua de Sambata va fi o cursa cu obstacole naturale si un traseu marcat in lungime de aproximativ 7 km. Cursa va avea clasament si premiere separata fata de cursa principal.
2. Se va concura pe clase A, B, C (subclase veteran si fete) . Se va da start individual, cursa va fi cronometrata , cel mai bun timp fiind castigatorul. Timpii de prolog vor avea insemnatate la startul cursei de duminica, astfel:
- la fiecare clasa vor pleca primii cei ce au participat la prolog in ordinea timpului obtinut , urmati de cei ce nu au participat la prolog in ordine crescatoare a numerelor de concurs (practic in ordinea inscrierii).
3. Sportivii care nu termina traseul de prolog , din orice motiv, nu vor puncta in clasamentul prologului si vor avea ca pozitie de start in cursa principal aceleasi drepturi ca cei ce se inscriu in ziua de duminica , mai precis vor avea ordine de start in ordinea inscrierii.

REGULAMENT CONCURS

1. Startul se va da individual , primii vor preca concurentii de la clasa A in ordinea timpului obtinut la prolog . Cei de la clasa A care nu au participat la prolog vor pleca in ordinea inscrierii dupa ce toti concurentii ce au participat la prolog au luat startul. Vor urma concurentii de la clasa B + veteran dupa aceleasi criterii (timp prolog + ordine inscriere) . Ultimii pleaca cei de la clasa C + fete , respectand aceleasi criterii ca si celelalte clase.
2. Pe parcursul traseului vor exista 8 CP- uri , Oprirea in CP pentru notare numar este obligatorie timp de minim 10 secunde. Ratarea trecerii prin CP, sau neoprirea pentu notare se penalizeaza 90 de minute. Venirea in CP din directie gresita va fi penalizata cu 40 minute.
3. Pe parcursul traseului vor exista observatori in puncta cheie , care vor nota sportivii ce nu sosesc din directia potrivita ori ocolesc zona dificila . Numerele de concurs ale acestor sportivi vor fi comunicate organizatorului si se va aplica o penalizare de 30 minute pentru fiecare din punctele evitate intentionat sau din greseala.
4. Timpii finali se calculeaza dupa coroborarea timpului total de cursa + penalizari CP + penalizari observator.
5. Dupa plecarea in cursa a ultimului concurent , traseeele vor fi parcurse de inchizatori. Daca la ora 17 inca vor mai fi concurenti pe traseu acestia vor fi indrumati catre sosire pe cel mai rapid drum , si vor fi departajati daca e cazul de timpii intermediari de la CP si nr de CP-uri atinse. Cei ce raman in traseu dupa ora limita , contrar indicatiilor arbitrilor sau inchizatorilor, o vor face pe propria raspundere.
6. 6. Concurentii care abandoneaza sunt obligati sa anunte cel mai apropiat CP sau in cazul imposibilitatii de a se deplasa sa telefoneze la: 0721925833 Tony sau 0722486319 Viorica.

CONCURENTI

• Concurentii trebuie sa aibe licenta hard-enduro valida emisa de FRM (Federatia Romana de Motociclism);
• Concurentii care nu au nici un fel de licenta pot sa achizitioneze de la Secretariatul Concursului licenta hard-enduro emisa de FRM valabila doar pentru concursul HARD ENDURO CAMPULUNG MUSCEL. Pretul acestei licente este cel oficial al FRM.
• Asigurare de accidente pentru competitii moto. Se poate achizitiona de la Secretariatul Concursului, are valabilitate doar pentru concursul HARD ENDURO CAMPULUNG MUSCEL;
• Certificat medical valabil emis de medicina sportiva. Se poate achizitiona de la Secretariatul Concursului, cu valabilitate doar pentru concursul HARD ENDURO CAMPULUNG MUSCEL Act de identitate;
• Fisa de inscriere (pentru cei care nu au utilizat Formularul de Inscriere online). Se poate obtine la Secretariatul Concursului;
• Declaratie asumare raspundere. Se va completa la Secretariatul Concursului;
• Concurentii care pana inclusiv in ziua inceperii competitiei nu au implinit 18 ani nu vor putea fi inscrisi in competitie fara acordul de participare la competitie dat in fata notarului de catre ambii parinti in original.

PREMIILE

Fondul de premiere contine premii ce vor consta cupe, trofee si diplome si in produse si consumabile de profil moto enduro oferite de sponsorii concursului si de Asociatia Club sportiv Tourmount.

CATEGORII DE PARTICIPARE
Competitia HARD ENDURO CAMPULUNG MUSCEL se desfasoara pe urmatoarele clase de dificultate:
• Clasa A - PROFI - Va contine portiuni de dificultate extrema;
• Clasa B - EXPERT – Hard-Enduro de nivel de dificultate mare. Nerecomandat incepatorilor. (va cuprinde si subcategoria “VETERAN”);
• Clasa C - HOBBY – Hard-Enduro de dificultate medie (va cuprinde si subcategoria "FETE").

MOTOCICLETE SI DISPOZITII TEHNICE

Sunt admise la start orice motociclete de enduro, motocross sau trial, in doi sau patru timpi, si care au fost acceptate la verificarea tehnica. Verificarea tehnica va fi efectuata de catre o comisie tehnica formata din oficiali ai concursului inainte de efectuarea formalitatilor de inscriere in concurs.

Organizatorul nu va accepta la start motociclete cu defectiuni tehnice MAJORE sau orice alte modificari care ar putea pune in pericol securitatea concurentilor, a oficialilor, a spectatorilor si/sau a tertelor persoane. Pe toata durata competitiei concurentii sunt obligati sa poarte echipamentul de protectie adecvat: casca de protectie, cizme, protectii de corp, protectii pentru membrele superioare si inferioare.

PARCUL MOTO SI ZONA DE SERVICE

Organizatorul competitiei va amenaja un parc moto delimitat si pazit unde concurentii vor lasa motocicletele pe perioada premergatoare concursului, in timpul etapelor de inscriere si verificare tehnica precum si dupa concurs pana la finalizarea festivitatii de premiere. In tot restul timpului parcarea motocicletelor se va face pe reponsabilitatea totala a proprietarului.

MARCAREA TRASEULUI

Marcarea traseului de baza, pe care merg toate categoriile C, B si A este realizata cu BANDA PORTOCALIE KTM dublata de cercuri si sageti vopsite cu spray de vopsea rosie fosforescenta plus indicatoare pe banner poliplan de fond alb si litere rosii de dimensiuni aproximativ 20 x 20 cm. In zonele unde exista riscul de alegere a unui traseu gresit sunt plasate semen de interzicere reprezentate din BANDA ALBASTRA si / sau semnul interzis printat pe banner poliplan alb de dimensiuni aproximativ 17 x 17 cm. Concurentii de la clasele A si B (+ subclasa Veteran) vor avea bucle de dificultate adecvata clasei, care vor fi marcate cu Sageti rosii printate pe poliplan sau vopsite pe elemente naturale (pomi, pietre), cat mai evidemt iar banda va fi ALBA CU SCRIS PREJMER RACEWAY SI TEKKO .
Punctele de control (check point) vor fi marcate cu CP nr ….. si vor consta intr-un coridor palnie de banda de marcaj. Oficialii care vor atesta trecerea prin buclele special vor purta ecuson HARD ENDURO CAMPULUNG MUSCEL si vesta verde fosforescent.
Punctele de alimentare vor fi communicate la sedinta tehnica. Posibil ptr clasa A si B necesare 2 puncte de alimentare.

MASURI DE SIGURANTA

Toti participantii la competitie sunt obligati sa ia toate masurile de siguranta care sa previna accidentarea proprie, a celorlalti participanti, a oficialilor, a spectatorilor, a tertelor persoane, a animalelor domestice si/sau salbatice, a altor vehicule, a proprietatilor private si/sau publice.
La apropierea de un concurent mai lent, concurentul mai rapid trebuie sa-si faca bine cunoscuta prezenta inaintea depasirii acestuia. Nu este obligatia concurentului mai lent sa observe si sa intreprinda actiuni speciale care sa permita trecerea concurentului mai rapid care se apropie.
In cazul in care un concurent observa un alt concurent accidentat acesta trebuie sa se asigure ca integritatea concurentului accidentat nu este in pericol iar apoi sa anunte de indata Directorul de Concurs la numarul 0721925833. Pe 99 % din traseu va exista semnal de telefonie mobila. Daca acest lucru nu este posibil, va anunta cel mai apropiat oficial. In cazul in care nici acest lucru nu este posibil, prin deplasarea pe traseu la primul punct de control intalnit va anunta incidentul. Eventuala perioada de timp pe care un concurent a petrecut-o ajutand un alt concurent accidentat va fi scazuta din timpul zilei respective. Acest lucru se va face de catre Directorul de Concurs in urma sesizarii facute de concurent si confirmata de pilotul accidentat si de catre alti eventuali martori.
In cazul unei defectiuni tehnice, motocicleta va fi scoasa imediat in afara traseului de concurs pentru a evita potentiale coliziuni cu alti concurenti.
In cazul unei defectiuni tehnice si/sau accidentari concurentul respectiv nu se va abate de la traseul de concurs pentru a face posibila localizarea lui de catre organizator.
Parasirea traseului de concurs este interzisa. Singura varianta de iesire din traseul de concurs este prin punctele de control, urmand strict indicatiile oficialilor.
Parcurgerea traseului de concurs, pe orice lungime si indiferent de motiv, in sens opus celui normal este strict interzisa!

PROTEJAREA MEDIULUI INCONJURATOR

• reparatiile la motociclete se efectueaza doar in zona de service, deasupra prelatelor de protectie;
• Eventualele lichide ramase in urma reparatiilor efectuate asupra motocicletelor se vor evacua numai in recipientele speciale puse la dispozitie de organizator pentru acest scop;
• Pentru aruncarea gunoiului se vor utiliza containerele puse la dispozitie de organizator in perimetrul secretariatului de concurs, a parcului moto si a zonei adiacente acestora;
• Parasirea traseelor marcate este strict interzisa;
• Aruncarea gunoaielor de orice fel in mediul inconjurator si/sau pe traseele marcate sau nemarcate este strict interzisa;
• Daca in timpul cursei motocicleta cade, concurentul va intrerupe imediat alimentarea cu benzina pentru a impiedica eventualele scurgeri in mediul inconjurator.

SFARSITUL CURSEI

Zona de finis va fi delimitata si marcata in mod vizibil de catre organizator. Sosirea la finisul fiecarei zile de concurs se face prin oprirea in dreptul locului marcat vizibil de catre organizator. Dupa inregistrarea timpului de sosire din partea organizatorului concurentii trebuie sa paraseasca de indata zona delimitata pentru si sa deplaseze motocicleta in parcul moto.

CODUL DE DISCIPLINA SI ARBITRAJ

Sanctiunile sunt:
• avertismentul;
• penalizarea de timp;
• descalificarea pentru ziua respectiva;
• eliminarea din concurs.
Sanctiunile sunt stabilite de catre Directorul de Concurs, la propunerea oficialilor, dupa consultarea in prealabil a punctului de vedere a sportivului in cauza si a eventualilor martori. Hotararile Directorului de Concurs pot fi contestate in fata juriului concursului. In cazul eliminarii din concurs taxa de participare nu se restituie.

CONTESTATII

Eventualele contestatii se vor depune in scris la secretariatul concursului in termen de maxim 30 minute de la afisarea rezultatelor provizorii.

CLASAMENT

Ca si regula generala competitia HARD ENDURO CAMPULUNG MUSCEL se desfasoara pe baza regulii \”cel mai bun timp castiga\”.
Formula de calcul a timpului de concurs este: TIMP CURSA + penalizari CP + penalizari evitare zona = timp final.
Concurentul care va parcurge intreg traseul de concurs , trecand in mod corect prin fiecare punct de control , in cea mai scurta perioada de timp, este castigatorul competitiei. Se va stabili un castigator pentru fiecare categorie si subcategorie de participare.

FORTA MAJORA

In caz de evenimente neimputabile organizatorului ce pot oblige la intreruperea cursei (de ex. Calamitati, conditii meteo vitrege) clasamentul se va stabili luand in considerare timpul din ultimul Punct de Control (Check Point) cronometrat.

RESPONSABILITATEA PARTICIPANTILOR

Concurentii sunt obligati sa lipeasca pe motociclete toate materialele promotionale furnizate de organizator. Traseul de concurs este integral in afara drumurilor publice.
Concurentii sunt rugati sa nu isi lase echipamentele sau bunurile personale nesupravegheate, organizatorul nu isi asuma nici o raspundere fata de acestea. Doar motocicletele din parcul moto vor fi supravegheate si pazite. Fiecare concurent participa la competitie pe propriul sau risc. Responsabilitatea civila si penala pentru orice dauna cauzata propriei persoane, altor concurenti sau oricaror bunuri se afla exclusiv in sarcina participantilor.

Pentru orice alte informatii legate de organizare sau traseu ne puteti contacta:
OLARU ANTON (TONY): 0721.925.833
Track Manager, Director concurs, Presedinte Asociatia Club Sportiv Tourmount
COTESCU RADU: 0744.384.174

Promo Video Cupa Hard Enduro Campulung 2019

Va asteptam in data de 12-14 iulie 2019 la Campulung Muscel sa va bucurati de natura, adrenalina, aventura, muzica, voie buna si trasee frumoase si tehnice in zona Bughita, situata la 2km de oras.