Asociatia Tourmount Campulung Muscel

Festivalul Hard Enduro Iezer Adventure 2017

Festivalul HARD ENDURO
-
Iezer Adventure 2017
8-10 septembrie 2017 | 13:00 pm
Pensiunea Pastravaria Bratioara

Regulament Festival Hard Enduro - Iezer Adventure 2017
CONSIDERATII GENERALE

• IEZER ADVENTRURE este o competitive de profil inscrisa Calendarul concursurilor si evenimentelor Hartd Enduro din Romania al FRM cadrul pentru anul 2017 avand statut de Cupa FRM;
• IEZER ADVENTURE este o competitie de tip OPEN, deschisa atat concurentilor romani cat si celor de alta nationalitate.
Toti participantii si toate persoanele implicate in orice fel in organizarea si desfasurarea concursului IEZER ADVENTURE sunt obligati/obligate sa cunoasca si sa respecte prevederile prezentului regulament.
Organizatorul poate refuza inscrierea in competitie sau poate elimina in timpul competitiei orice concurent care:
• nu respecta prezentul regulament;
• are o atitudine agresiva si/sau nesportiva;
• perturba desfasurarea competitiei;
• creeaza o atmosfera neplacuta si/sau tensionata.
Necunoasterea acestui regulament nu exonereaza pe nimeni de raspundere si de eventualele consecinte. In caz de eliminare din concurs taxa de inscriere nu se returneaza. In caz de neprezentare la concurs taxa de inscriere nu se returneaza. In caz de abandon de orice fel taxa de inscriere nu se returneaza.

CONCURS SI ORGANIZARE

• Organizator: Asociatia Tourmount Campulun Muscel
• Sub egida: FRM – Federatia Romana de Motociclism
• Denumire concurs: IEZER ADVENTURE
• Perioada: 8-10 Septembrie 2017
• Locatie concurs: Campulung Muscel, comuna Albesti de Muscel, in incinta Pastravariei Bratioara
• Secretariatul concursului si tabara de baza: Pastravaria Bratioara
• Website: http://iezeradventure.com si http://tourmount.ro/hard_enduro.html
• Director Concurs: Olaru Anton (Tony) telefon: 0721925833
La secretariatul concursului vor avea loc toate evenimentele legate de organizarea si desfasurarea concursului (inscrieri, sedinte tehnice, afisarea rezultatelor, depunerea si solutionarea contestatiilor, festivitatea de premiere etc).

PARCUL MOTO si ZONA de SERVICE

Organizatorul competitiei va amenaja un parc moto delimitat si pazit unde concurentii vor lasa motocicletele.

Regulile parcului moto:

• lasarea motocicletei in parcul moto este obligatorie;
• concurentul trebuie sa depuna motocicleta in parcul moto la cel mult o ora dupa inscriere;
• concurentul poate scoate motocicleta din parcul moto cu o ora inainte de deplasarea la start;
• introducerea si/sau scoaterea motocicletei in/din parc se face doar de catre concurent;
• in perimetrul parcului moto fumatul este strict interzis;
• in perimetrul parcului moto nu sunt permise niciun fel de lucrari de intretinere si/sau reparatie a motocicletei;
• introducerea si/sau scoaterea motocicletei din parcul moto se face doar cu motorul oprit;

PROGRAMUL COMPETITIEI (ora locala)
Vineri 08 Septembrie – ZIUA 1 –
PROLOG

• 13:00 – 16:00 inscriere participanti in locatia taberei de baza (Pastravaria Bratioara);
• 16:15 – sedinta tehnica cu concurentii in locatia taberei de baza;
• 16.30– prezentarea concurentilor in zona de start a prologului;
• 17.00 – start prolog;
• 22.00 -afisarea timpilor parcurgerii prologului si al clasamentului.

Sambata 09 Septembrie – ZIUA 2 –
Traseu aprox. 70 km hard-enduro in functie de clasa

• 8.00 - 9.30 - inscrierea la secretariatul concursului;
• 10.00 – sedinta tehnica cu concurentii in locatia taberei de baza;
• 10.30– start pe clase;
• 22:00 – publicare clasament ziua 2.

Duminica 10 Septembrie – ZIUA 3 –
Plimbari organizate cu ghid (optional)
CONCURENTI

• Concurentii trebuie sa aibe licenta hard-enduro valida emisa de FRM (Federatia Romana de Motociclism);
• Concurentii care nu au nici un fel de licenta pot sa achizitioneze de la Secretariatul Concursului licenta hard-enduro emisa de FRM valabila doar pentru concursul IEZER ADVENTURE Pretul acestei licente este 15 EUR per concurent.
• Concurentii straini trebuie sa aibe licenta enduro internationala valida emisa de FIM/FIM-Europe (Fédération Internationale de Motocyclisme) sau licenta enduro nationala valida emisa de federatia nationala de motociclism din tara lor, ambeleinsotite de permisiunea de start emisa de federatia nationala de motociclism din tara lor (documentul denumit Rider Start Permission);
• Asigurare de accidente pentru competitii moto. Se poate achizitiona de la Secretariatul Concursului, are valabilitate doar pentru concursul IEZER ADVENTURE iar preturile per concurent sunt dupa cum urmeaza:
o concurent roman fara nici un fel de licenta: 22.5 EUR per concurent;
o concurent strain fara nici un fel de licenta dar cu dezlegare emisa de federatia nationala de motociclism natala: 14 EUR per concurent (contine despagubirea pentru repatrierea in tara natala);
o concurent strain cu licenta enduro nationala valida insotita de permisiunea de start, ambele emise de federatia nationala de motociclism natala: 25 EUR per concurent (contine despagubirea pentru repatrierea in tara natala);
• Certificat medical valabil emis de medicina sportiva. Se poate achizitiona de la Secretariatul Concursului, pretul este 15 EUR per concurent, cu valabilitate doar pentru concursul IEZER ADVENTURE. Concurentii straini care au licenta enduro nationala valida emisa de federatia nationala de motociclism natala vor trebui sa prezinte si viza medicala valida aferenta, in caz contrar ei vor trebui sa plateasca 15 EUR per concurent pentru viza medicala facuta la fata locului la Secretariatul Concursului. Concurentii care au implinit varsta de 50 ani vor trebui sa aibe pe viza medicala si avizul cardiologic. Atentie, avizul cardiologic NU se va putea intocmi la secretariatul concursului;
• Act de identitate;
• Fisa de inscriere (pentru cei care nu au utilizat Formularul de Inscriere online). Se poate obtine la Secretariatul Concursului;
• Declaratie asumare raspundere. Se va completa la Secretariatul Concursului;
• Concurentii care pana inclusiv in ziua inceperii competitiei (vineri 8 Septembrie.2017) nu au implinit 18 ani nu vor putea fi inscrisi in competitie fara acordul de participare la competitie dat in fata notarului de catre ambii parinti in original. Acesta NU se va putea intocmi la Secretariatul Concursului.
Varsta minima de participare este de 14 ani.

TAXA DE PARTICIPARE SI MODALITATI DE PLATA

Incepand cu data de 6 septembrie ora locala 00:00 inscrierile online vor fi inchise. Dupa aceasta data inscrierea si plata taxei de participare se va putea face numai cu numerar la Secretariatul Concursului.
In caz de achitare pana in data de 6 septembrie 2017 ora locala 23:59, taxa individuala de participare este dupa cum urmeaza:
• Taxa individuala de participare este de 150 RON la inscrierea online; • Taxa individuala de participare este de 180 RON la inscrierea in ziua concursului.
Documentul prin care se face plata va contine obligatoriu numele concurentului/concurentilor pentru care se face plata taxei de participare.
Data achitarii este considerata data de pe documentul care atesta efectuarea platii taxei de participare.
Pentru plata prin transfer bancar se vor folosi urmatoarele conturi:
• CONT: RO29BTRLRONCRT0326945201
• Banca: TRANSILVANIA
• Titular Cont: Asociatia Tour Mount
• CIF: 34711350
• Adresa: Campulung Muscel, Str. Lt. Nicolae Pop

PREMIILE

Fondul de premiere contine premii ce vor consta cupe, diplome si in produse si consumabile de profil moto enduro.
CATEGORII DE PARTICIPARE
Competitia Enduro IEZER ADVENTURE se desfasoara pe trei clase de dificultate:
• Clasa A PROFI – pentru cei experimentati, in conditie fizica foarte buna, stapani pe tehnica hard-enduro;
• Clasa B EXPERT – hard-enduro de nivel mediu. Nerecomandat incepatorilor. (va cuprinde si subcategoria “VETERAN”);
• Clasa C HOBBY – Hard-Enduro pentru incepatori, necesita conditie fizica buna. (va cuprinde si subcategoria” FETE”).

NUMERE DE CONCURS

Numerele de concurs se atribuie de catre organizator in ordinea cronologica a inscrierilor.
Numerele de concurs nu se pot schimba pe parcursul concursului.
Este interzisa prezentarea la startul fiecarei zile fara numerele de concurs date de catre organizator lipite pe motocicleta. Este interzisa confectionarea de catre concurenti a numerelor de concurs.
In cazul deteriorarii numarului de concurs concurentul va solicita organizatorului (secretarului concursului) atribuirea altei copii a numarului de concurs.
Culorile numerelor de concurs vor fi urmatoarele:
• Clasa PROFI – fond verde;
• Clasa EXPERT – fond rosu;
• Clasa HOBI – fond albastru.

MOTOCICLETE

Sunt admise la start orice motociclete de enduro, motocross sau trial, in doi sau patru timpi, cu unul sau doi cilindrii si care au fost acceptate la verificarea tehnica.
Verificarea tehnica va fi efectuata de catre o comisie tehnica formata din oficiali ai concursului inainte de efectuarea formalitatilor de inscriere in concurs.

DISPOZITII TEHNICE

Organizatorul nu va accepta la start motociclete cu defectiuni tehnice MAJORE sau orice alte modificari care ar putea pune in pericol securitatea concurentilor, a oficialilor, a spectatorilor si/sau a tertelor persoane.
Pe toata durata competitiei concurentii sunt obligati sa poarte echipamentul de protectie adecvat: casca de protectie, cizme, protectii de corp, protectii pentru membrele superioare si inferioare.

PROCEDURI DE START
Consideratii generale pentru toate zilele de concurs:

• Primii la start vor fi concurentii inscrisi la clasa PROFI urmati de concurentii inscrisi la clasa EXPERT, iar ultimi vor fi cei din clasa HOBBY;
• Daca un concurent nu se prezinta la start (nu poate lua startul) in momentul in care ii vine randul conform listei de start, acesta va lua startul la sfarsitul clasei din care face parte in ordinea cronologica a numerelor de concurs.

Ziua 1 (prolog)

Concurentii vor lua startul unul cate unul in ordinea numerelor de concurs, la interval de 10, 20 sau 30 de secunde, interval stabilit de organizator in functie de numarul de concurenti si comunicat la sedinta tehnica din dimineata cursei.

Ziua 2

Concurentii vor lua startul in ordinea clasamentului intocmit dupa prolog, astfel concurentul cu timpul cel mai mic de la prolog va lua startul primul. Concurentii vor lua startul unul cate unul la interval de 10, 20 sau 30 de secunde, interval stabilit de organizator in functie de numarul de concurenti si comunicat la sedinta tehnica din dimineata cursei.
Concurentii ce NU au participat la prologul din ziua de vineri 8 septembrie vor lua startul parcurgand traseul de prolog, in ordinea numerelor de concurs. Concurentii ce au parcurs in ziua anterioara traseul de prolog vor intra in ordinea clasamentului de prolog direct in traseul de concurs.

Ziua 3

Optional, se va comunica organizatorului dorinta de a participa la traseu cu ghid.

TRASEUL DE CONCURS

Traseul de concurs insumeaza aproximativ 185 km de teren accidentat distribuiti pe zile astfel:
• ziua 1 – prolog – cronometrat, amenajat pe traseu natural si obstacole artificiale.
• ziua 2 aproximativ 70 km de traseu marcat in functie de clasa.
Fiecare zi de concurs va avea timpi maximi de parcurgere anuntati de organizator la sedinta tehnica. Concurentii aflati pe traseu in momentul expirarii timpului maxim vor avansa pe traseul de concurs pana in urmatorul punct de control unde vor urma indicatiile organizatorului.

MARCAREA TRASEULUI

Marcarea traseului este realizata cu spray de vopsea si cu banda de marcaj portocalie KTM
- traseul de baza va avea marcaj cu spray rosu si va fi in anumita parte comun pentru toate clasele (PROFI , EXPERT, HOBBY). Accolo unde traseul se va desparti pe bucle corespunzatoare doar unei anumite clase vor exista marcaje clare cu sageti si banda iar culorile vor fi corespunzatoare fiecarei clase astfel:
- VERDE FOSFORESCENT - numai clasa PROFI;
- ALBASTRU - numai clasa HOBBY.
Clasa EXPERT parcurge cursa numai pe traseu ROSU!
Acolo unde nu a existat posibilitata marcarii cu vopsea exista numai benzi portocalii KTM.
FOARTE IMPORTANT - IN fiecare CP concurentii trebuie sa opreasca pentru a li se inregistra ora la care au sosit in CP. Fiecare CP ratat inseamna 30 min. penalizare!
- La clasa PROFI si EXPERT exista pe bucla speciala pentru oficiali ai competitiei care le vor marca distinct strabaterea buclei. Lipsa marcajului oferit de acesti oficiali ai cursei atrage penalizare 30 min. GPS-ul nu este necesar. Organizatorul NU se oblige sa ofere traseul de concurs in format GPS.
Punctele de control (check point) vor fi marcate cu CP nr X si vor consta intrun coridor de banda de cativa metrii. Oficialii care vor atesta trecerea prin buclele special vor purta ecuson IEZER ADVENTURE.
Punctele de alimentare nu vor fi neaparat necesare dar la cerearea concurentului se pot lasa bidoane de benzina marcate cu numele si nr.concurs intr-un CP stabilit de organizator si anuntat la sedinta tehnica.
Startul si finisul vor fi marcate corespunzator.

ARBITRAJ SI SEMNALIZARI

Ca regula generala, toti oficialii, arbitrii si comisarii de traseu vor purta insemne specifice ce vor fi comunicate concurentilor la sedintele tehnice pentru a putea fi usor recunoscuti.
Concurentii sunt obligati sa opreasca in punctele de control langa arbitrul respectiv pentru a fi siguri ca a fost consemnata trecerea lor prin respectivul punct de control. Plecarea din punctele de control se face incet, pana la iesirea din coridorul marcat. Pe traseul de concurs, in zona secretariatului concursului si a parcului moto/service, concurentii trebuie sa respecte cu strictete toate indicatiile oficialilor.

PROTEJAREA MEDIULUI INCONJURATOR

Ca regula generala motocicletele vor sta obligatoriu in parcul moto. Dupa efectuarea formalitatilor de inscriere si primirea numerelor de concurs motocicleta trebuie introdusa in parcul moto in maxim o ora. Este permisa scoaterea motocicletei din parcul moto doar cu o ora inainte de cursa. Deasemenea in maxim o ora dupa terminarea cursei motocicleta trebuie reintrodusa in parcul moto;
• reparatiile la motociclete se efectueaza doar in zona de service, deasupra prelatelor de protectie;
• eventualele lichide ramase in urma reparatiilor efectuate asupra motocicletelor se vor evacua numai in recipientele speciale puse la dispozitie de organizator pentru acest scop;
• pentru aruncarea gunoiului se vor utiliza containerele puse la dispozitie de organizator in perimetrul secretariatului de concurs, a parcului moto si a zonei adiacente acestora;
• parasirea traseelor marcate este strict interzisa;
• aruncarea gunoaielor de orice fel in mediul inconjurator si/sau pe traseele marcate sau nemarcate este strict interzisa;
• daca in timpul cursei motocicleta cade, concurentul va intrerupe imediat alimentarea cu benzina pentru a impiedica eventualele scurgeri in mediul inconjurator.

MASURI DE SIGURANTA

Toti participantii la competitie sunt obligati sa ia toate masurile de siguranta care sa previna accidentarea proprie, a celorlalti participanti, a oficialilor, a spectatorilor, a tertelor persoane, a animalelor domestice si/sau salbatice, a altor vehicule, a proprietatilor private si/sau publice.
La apropierea de un concurent mai lent, concurentul mai rapid trebuie sa-si faca bine cunoscuta prezenta inaintea depasirii acestuia. Nu este obligatia concurentului mai lent sa observe si sa intreprinda actiuni speciale care sa permita trecerea concurentului mai rapid care se apropie.
In cazul in care un concurent observa un alt concurent accidentat acesta trebuie sa se asigure ca integritatea concurentului accidentat nu este in pericol iar apoi sa anunte de indata Directorul de Concurs. Daca acest lucru nu este posibil, va anunta cel mai apropiat oficial. In cazul in care nici acest lucru nu este posibil, prin deplasarea pe traseu la primul punct de control intalnit va anunta incidentul. Eventuala perioada de timp pe care un concurent a petrecut-o ajutand un alt concurent accidentat va fi scazuta din timpul zilei respective. Acest lucru se va face de catre Directorul de Concurs in urma sesizarii facute de concurent si confirmata de pilotul accidentat si de catre alti eventuali martori.
In cazul unei defectiuni tehnice, motocicleta va fi scoasa imediat in afara traseului de concurs pentru a evita potentiale coliziuni cu alti concurenti.
In cazul unei defectiuni tehnice si/sau accidentari concurentul respectiv nu se va abate de la traseul de concurs pentru a face posibila localizarea lui de catre organizator.
Parasirea traseului de concurs este interzisa. Singura varianta de iesire din traseul de concurs este prin punctele de control, urmand strict indicatiile oficialilor.
Parcurgerea traseului de concurs, pe orice lungime si indiferent de motiv, in sens opus celui normal este strict interzisa!

SFARSITUL CURSEI

Zona de finis va fi delimitata si marcata in mod vizibil de catre organizator. Sosirea la finisul fiecarei zile de concurs se face prin oprirea in dreptul locului marcat vizibil de catre organizator. Dupa confirmarea timpului de sosire din partea organizatorului concurentii trebuie sa paraseasca de indata zona delimitata pentru finis iar in maxim 1 ora sa introduca motocicleta in parcul moto.

CODUL DE DISCIPLINA SI ARBITRAJ

Sanctiunile sunt:
• avertismentul;
• penalizarea de timp;
• descalificarea pentru ziua respectiva;
• eliminarea din concurs.
Sanctiunile sunt stabilite de catre Directorul de Concurs, la propunerea oficialilor, dupa consultarea in prealabil a punctului de vedere a sportivului in cauza si a eventualilor martori. Hotararile Directorului de Concurs pot fi contestate in fata juriului concursului. In cazul eliminarii din concurs taxa de participare nu se restituie.

CONTESTATII

Eventualele contestatii se vor depune in scris la secretariatul concursului in termen de maxim 30 minute de la afisarea rezultatelor provizorii.

CLASAMENT

Ca si regula generala competitia IEZER ADVENTURE se desfasoara pe baza regulii \”cel mai bun timp castiga\”.
Formula de calcul a timpului de concurs este: Timp CURSA ZIUA 2 + eventuale penalizari = timp final.
Concurentul care va parcurge intreg traseul de concurs, trecand in mod corect prin fiecare punct de control , in cea mai scurta perioada de timp, este castigatorul competitiei. Se va stabili un castigator pentru fiecare categorie si subcategorie (Fete, Veterani) de participare.
In caz de evenimente neimputabile organizatorului (de ex. conditii meteo vitrege) clasamentul se va stabili luand in considerare timpul din ultimul Punct de Control (Check Point) cronometrat prin care au trecut cel putin 30% din numarul total de concurenti.

PENALIZARI DE TIMP SI DESCALIFICARI

• Concurentii care nu participa la prolog vor pleca ultimii in ziua 2 de concurs parcurgand traseul de prolog inante de intrarea in traseul zilei 2 dar nu vor primi alta penalizare de timp.
• Concurentii care iau startul la prolog dar nu ajung la finis vor primi 15 minute penalizare. daca acest lucru se intampla in ziua stabilita pentru prolog (8 septembrie) si vor pleca in cursa din ziua 2 (9 septembrie) imediat dupa concurentul cu cel mai slab timp obtinut la prolog. Daca un concurent care nu au participat pe 8 septembrie la prolog si il parcurg inainte de intrarea in cursa pe data de 9 septembrie nu reuseste parcurgerea, va primi 15 minute penalizare si va fi indrumat direct spre traseul de concurs.
• Concurentii care nu vor deloc sa parcurga traseul de prolog vor pleca ultimii si vor primi 30 min penalizare.
Se considera ratare a unui punct de control urmatoarele:
• neprezentarea unui concurent intr-un punct de control;
• sosirea unui concurent intrun punct de control din alta directie decat traseul de concurs parcurs in sens normal sau de pe traseul altei clase;
• plecarea unui concurent dintrun punct de control in alta directie decat traseul de concurs sau pe traseul altei clase.

Ratarea unui punct de control se sanctioneaza cu o penalizare de timp standard de 30 minute. Este posibila instituirea unor penalitati exceptionale pentru ratarea anumitor portiuni de traseu.

Descalificarea unui concurent se poate produce in urmatoarele conditii:
• prezenta pe traseul de concurs inainte de inceperea competitiei;
• realimentarea cu motorul pornit;
• fumatul in punctul de realimentare;
• neoprirea in punctul de control sau in oricare alt punct de pe traseu in cazul in care oficialul din acel punct de control solicita acest lucru. Un concurent care este descalificat intro zi de concurs poate sa ia startul in urmatoarea zi de concurs, dupa startul concurentilor din clasa din care face parte, in ordinea numerelor de concurs.

RESPONSABILITATEA PARTICIPANTILOR

Concurentii sunt obligati sa lipeasca pe motociclete toate materialele promotionale furnizate de organizator.
Traseul de concurs este integral in afara drumurilor publice. Pe portiunile de drum public intre Parcul Moto si Start, intre Finis si Parcul Moto respectiv pe portiunile de legatura intre etape ale cursei, concurentii se vor deplasa respectand prevederile Codului Rutier in vigoare.
Responsabilitatea actiunilor concurentilor pe aceste portiuni de drum public le apartine in totalitate.
Concurentii sunt rugati sa nu isi lase echipamentele sau bunurile personale nesupravegheate, organizatorul nu isi asuma nici o raspundere fata de acestea. Doar motocicletele din parcul moto vor fi supravegheate si pazite.
Fiecare concurent participa la competitie pe propriul sau risc.
Responsabilitatea civila si penala pentru orice dauna cauzata propriei persoane, altor concurenti sau oricaror bunuri se afla exclusiv in sarcina participantilor.

Pentru orice alte informatii legate de organizare sau traseu ne puteti contacta:
OLARU ANTON (TONY): 0721.925.833

Promo Video Festival Hard Enduro Iezer Adventure 2017

Va asteptam in data de 8-9 septembrie la Campulung Muscel sa va bucurati de natura, adrenalina, aventura, muzica, voie buna si trasee frumoase si tehnice la Pastravaria Bratioara - Comuna Albesti de Muscel!
  • Asociatia Tourmount Campulung Muscel
  • Asociatia Tourmount Campulung Muscel
  • Asociatia Tourmount Campulung Muscel
  • Asociatia Tourmount Campulung Muscel
  • Asociatia Tourmount Campulung Muscel
  • Asociatia Tourmount Campulung Muscel
  • Asociatia Tourmount Campulung Muscel
  • Asociatia Tourmount Campulung Muscel
  • Asociatia Tourmount Campulung Muscel
  • Asociatia Tourmount Campulung Muscel
  • Asociatia Tourmount Campulung Muscel
  • Asociatia Tourmount Campulung Muscel
  • Asociatia Tourmount Campulung Muscel
  • Asociatia Tourmount Campulung Muscel
  • Asociatia Tourmount Campulung Muscel
  • Asociatia Tourmount Campulung Muscel
  • Asociatia Tourmount Campulung Muscel
  • Asociatia Tourmount Campulung Muscel
  • Asociatia Tourmount Campulung Muscel
  • Asociatia Tourmount Campulung Muscel
  • Asociatia Tourmount Campulung Muscel
  • Asociatia Tourmount Campulung Muscel
  • Asociatia Tourmount Campulung Muscel
  • Asociatia Tourmount Campulung Muscel
  • Asociatia Tourmount Campulung Muscel
  • Asociatia Tourmount Campulung Muscel
  • Asociatia Tourmount Campulung Muscel
  • Asociatia Tourmount Campulung Muscel
  • Asociatia Tourmount Campulung Muscel
  • Asociatia Tourmount Campulung Muscel
  • Asociatia Tourmount Campulung Muscel
  • Asociatia Tourmount Campulung Muscel
  • Asociatia Tourmount Campulung Muscel
  • Asociatia Tourmount Campulung Muscel
  • Asociatia Tourmount Campulung Muscel
  • Asociatia Tourmount Campulung Muscel
  • Asociatia Tourmount Campulung Muscel
  • Asociatia Tourmount Campulung Muscel
  • Asociatia Tourmount Campulung Muscel
  • Asociatia Tourmount Campulung Muscel